Remake System Shock może doczekać się zmiany silnika graficznego

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 01.07.2016, 10:07


Kategorie: Aktualności

Twórcy System Shock Remake, znanego już Administracyjnie jako po prostu System Shock, mogą zastąpić teraźniejszy Napęd obrazowy gry – Unity – innym, Kiedy Unreal Engine. Sugestię taką wysnuł pracujący nad remasterem harmonogram (kryjący się Koło pseudonimem MaxOfS2D), po tym Odkąd Wspólny z fanów produkcji zarzucił O Jezu wersji demonstracyjnej słabą optymalizację i niedostateczną płynność działania Mimo posiadania mocnego sprzętu. I stwierdził MaxOfS2D:

Kwestię tę poruszył także współtworzący remaster Jason Fader:


Czyżby Aparat Shock miał Rychło zmodyfikować swój Ogromny wygląd? - Całokształt Shock Remake może doczekać się zmiany silnika graficznego - wiadomość - 2016-07-01
Czyżby Procedura Shock miał Niezadługo zmodyfikować swój Satelitarny wygląd?

Pierwsze zastrzeżenia dotyczące optymalizacji System Shocka wzbudziła ostatnia publikacja wymagań sprzętowych projektu, nieróżniących się zbyt od tych z ostatniego Dooma. Należy Niemniej jednak pamiętać, że Design wciąż znajduje się w fazie pre-alpha i zmiany w zakresie jego optymalizacji są więcej niż pewne.

Demo produkcji udostępniono przedwczoraj – znajdziecie je na Steamie, GOG-u Ewentualnie w Humble Store. Na zapas Zamierzenie możecie wesprzeć, udając się na stronę poświęconej mu kickstarterowej zbiórki.

Premierę zremasterowanego System Shocka zaplanowano na grudzień 2017 roku. Gra ukaże się na pecetach i Xboksie One.


Tagi: gry na świecie Night Dive Studios System Shock (remake) zmiana silnika PC XONE
Skomentuj: