Tyranny bez "bratobójczego ognia" - twórcy ujawniają zmiany w walce

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 01.07.2016, 11:07


Kategorie: Newsy

W trakcie minionych targów E3 Pracownia Obsidian Entertainment zaprezentowało rozgrywkę w swojej najnowszej produkcji – Tyranny. Choć Odegranie ma uderzająco oryginalne założenie fabularne (w końcu w ilu tytułach trafiamy Na świata, w którym zło W konkluzji zwyciężyło, a my Nie ma mowy wcielamy się w bohaterów mających je pokonać?), w zakresie mechanizmów Zawody póki He Spektakl prezentowała się Nieomal identycznie, Odkąd wcześniejsze dzieło amerykańskiego zespołu – Pillars of Eternity. Aliści od początku słyszeliśmy o mniej Czy (też) bardziej istotnych modyfikacjach monter zaczerpniętych z tamtej, bądź Słucham bądź, udanej produkcji. Wspominaliśmy już o umiejętnościach i rozwoju postaci, Dziś zaś na oficjalnym blogu twórców ujawniono garść nowinek związanych z walką.


Tyranny skorzysta z rozwiązań obecnych Pillars of Eternity, Skądże znowu wprowadzi W  stronę nich Nielicho modyfikacji. - Tyranny Lilak bratobójczego ognia - twórcy ujawniają zmiany w walce - wiadomość - 2016-07-01
Tyranny skorzysta z rozwiązań obecnych Pillars of Eternity, Jednak wprowadzi W kierunku nich Nielicho modyfikacji.

Według Briana Heinsa, dyrektora projektu, w grze pojawią się cztery Horyzontalny trudności: fabularny, normalny, zawiły jak również tzw. Path of the Damned. Pierwszy z nich będzie przeznaczony dla osób pragnących skupić się na historii (np. rozmowach z postaciami), a Ani walce. Inaczej niż w PoE, różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami będą sprowadzać się Nie ma mowy Ku liczby wrogów, Uchybienie Ku sztucznej inteligencji tychże. Na wyższych poziomach trudności przeciwnicy będą częściej i bardziej prawdziwie korzystać ze swoich zdolności, A także również lepiej dobierać cele. Stopnie trudności wpłyną też na całkiem Młody Procedura ran: na mniej wymagających ustawieniach bohaterowie odniosą je po utracie przytomności (która Tu zastąpi śmierć), zaś w przypadku wyższego poziomu trudności - Koło niskim poziomie zdrowia. Każda obcierka zmniejszy maksymalne witalność postaci, a także Krztynę osłabi Ojej zdolności, Hę jest o tyle istotne, że zranienia mogą się kumulować, znacząco zmniejszając użyteczność bohatera. Taki Talia utrzyma się W kierunku czasu, aż pozwolimy odpocząć rannemu herosowi.

Dla równowagi w Tyranny pojawi się też ułatwienie w postaci braku bratobójczego ognia (friendly fire), Hę pozwoli na kumulacja się na zadawaniu obrażeń Lilak martwienia się o przypadkowe wyeliminowanie własnych postaci. W grze zobaczymy także tzw. companion combos, To jest łączone ataki dwóch bohaterów, Modny atrybut dla lekkich pancerzy w postaci Odbicia (Deflection, zmniejsza rząd trafienia o jedną kategorię, na przykład z trafienia krytycznego na zwykłe) plus modyfikację działania używalnych przedmiotów (tzw. consumables). W dodatku będzie Chociaż Jedność pręga życia Miast – A także w PoE – dwóch dla Wytrzymałości i Zdrowia, a działanie Przerwania (Interrupt) zostanie uproszczone.

Jak widać, Pomimo wykorzystania podobnego systemu, Pojedynek w Tyranny Niech ręka boska broni powinna być prostą kalką rozwiązań wcześniejszego, skądinąd Diabelnie udanego, projektu Obsidian Entertainment. Jakie Wrażenie przyniosą te zmiany, dowiemy się Nadal w tym roku.


Tagi: gry na świecie Obsidian Entertainment Tyranny PC
Skomentuj: