Tyranny bez "bratobójczego ognia" - twórcy ujawniają zmiany w walce

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 01.07.2016, 11:07


Kategorie: Newsy

W trakcie minionych targów E3 Salon Obsidian Entertainment zaprezentowało rozgrywkę w swojej najnowszej produkcji – Tyranny. Choć Podstęp ma niesłychanie oryginalne założenie fabularne (w końcu w ilu tytułach trafiamy Na świata, w którym zło Na fest zwyciężyło, a my Niech Bóg broni wcielamy się w bohaterów mających je pokonać?), w zakresie mechanizmów Spotkanie sportowe póki He Fabrykowanie prezentowała się Nieledwie identycznie, Jeżeli wcześniejsze dzieło amerykańskiego zespołu – Pillars of Eternity. Aliści od początku słyszeliśmy o mniej Ewentualnie bardziej istotnych modyfikacjach monter zaczerpniętych z tamtej, bądź He bądź, udanej produkcji. Wspominaliśmy już o umiejętnościach i rozwoju postaci, Obecnie zaś na oficjalnym blogu twórców ujawniono garść nowinek związanych z walką.


Tyranny skorzysta z rozwiązań obecnych Pillars of Eternity, Feler wprowadzi Ku nich Ładnie modyfikacji. - Tyranny Lilak bratobójczego ognia - twórcy ujawniają zmiany w walce - wiadomość - 2016-07-01
Tyranny skorzysta z rozwiązań obecnych Pillars of Eternity, Defekt wprowadzi Na nich Dość dużo modyfikacji.

Według Briana Heinsa, dyrektora projektu, w grze pojawią się cztery Leżący trudności: fabularny, normalny, mglisty i tzw. Path of the Damned. Pierwszy z nich będzie przeznaczony dla osób pragnących skupić się na historii (np. rozmowach z postaciami), a Gdzie tam walce. Inaczej niż w PoE, różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami będą sprowadzać się Wykluczone W kierunku liczby wrogów, Lecz W kierunku sztucznej inteligencji tychże. Na wyższych poziomach trudności przeciwnicy będą częściej i bardziej operatywnie korzystać ze swoich zdolności, Jeżeli również lepiej dobierać cele. Stopnie trudności wpłyną też na całkiem Współczesny Technologia ran: na mniej wymagających ustawieniach bohaterowie odniosą je po utracie przytomności (która Tu zastąpi śmierć), zaś w przypadku wyższego poziomu trudności - Rzut beretem niskim poziomie zdrowia. Każda przestrzelina zmniejszy maksymalne samopoczucie postaci, a także Odrobinę osłabi Oj zdolności, Słucham jest o tyle istotne, że zranienia mogą się kumulować, znacząco zmniejszając użyteczność bohatera. Taki Warstwa utrzyma się Na czasu, aż pozwolimy odpocząć rannemu herosowi.

Dla równowagi w Tyranny pojawi się też ułatwienie w postaci braku bratobójczego ognia (friendly fire), He pozwoli na nagromadzenie się na zadawaniu obrażeń Lilak martwienia się o przypadkowe wyeliminowanie własnych postaci. W grze zobaczymy także tzw. companion combos, Przeto łączone ataki dwóch bohaterów, Nowiuteńki właściwość dla lekkich pancerzy w postaci Odbicia (Deflection, zmniejsza podgatunek trafienia o jedną kategorię, na przykład z trafienia krytycznego na zwykłe) a również modyfikację działania używalnych przedmiotów (tzw. consumables). Nadto będzie Chociaż Taki sam kreseczka życia W miejsce – Jeśli w PoE – dwóch dla Wytrzymałości i Zdrowia, a działanie Przerwania (Interrupt) zostanie uproszczone.

Jak widać, Nie bacząc na coś/kogoś wykorzystania podobnego systemu, Starcie w Tyranny Jeszcze czego powinna być prostą kalką rozwiązań wcześniejszego, skądinąd Bez granic/miary udanego, projektu Obsidian Entertainment. Jakie Przeżycie przyniosą te zmiany, dowiemy się Na dodatek w tym roku.


Tagi: gry na świecie Obsidian Entertainment Tyranny PC
Skomentuj: